התשובה לשאלה מדוע לעבור לספרים דיגיטליים ברורה – לשם הכל הולך וזו הדרך לצייד את התלמידים לשלבי החיים הבאים, אם בצבא, בלימודים מתקדמים או בשוק העבודה. המודעות לצורך באוריינות טכנולוגית בכל תחומי החיים מובנת לכל ושיטות הלימוד הדיגיטליות אינן בגדר משהו ש"נחמד שיש", אלא צורך אמיתי שיש להיענות לו ומוטב שעה אחת קודם.

ארבעה שבועות וגם בית הספר שלכם עובר לספרי לימוד דיגיטליים

המעבר לשימוש בספרי לימוד דיגיטליים פשוט ונוח ממה שנדמה ודורש הסתגלות קצרה של כ-4 שבועות. המפתח להצלחה במעבר לתוכנית השאלת ספרי לימוד דיגיטליים טמון באמונה שזהו הצעד הנכון. את התהליך כולו מלווים אנשי המקצוע של Classoos בשיתוף צוות בית הספר.

אם אתם שוקלים לעבור לשימוש בספרי לימוד דיגיטליים, זה הזמן להכיר את חמשת השלבים למעבר על הצד הטוב והמהיר ביותר:

1. מינוי מנהל פרוייקט לליווי התהליך
מינוי צוות ייעודי להובלת הפרויקט שתפקידו להוביל את התכנית השכבתית או הבית-ספרית. לצוות תפקיד מפתח בהפיכת המהלך ליעיל וחיובי עבור כולם, גם באמצעות נקודת המבט שלהם המאפשרת הסתכלות רחבה ופרטנית וגם בהפחתת התנגדויות וברתימת הכוחות השונים החיוניים. מנהל הפרויקט נחוץ כדי ליצר תהליך ולשמור עליו באמצעות קביעת מטרה, יעדים, לוחות זמנים, אמצעי מדידה ובקרה.

2. העברת רשימות ספרים
באחריות מנהל הפרוייקט להעביר רשימות ספרים של השכבות הרלוונטיות כולל פירוט הכמויות הנדרשות. כל תהליכי הלוגיסטיקה וההדרכות הנוספים הם באחריותנו. תהליך ההרשמה של התלמידים לתכנית הוא פשוט וקל ונעשה עצמאית באמצעות אתר האינטרנט.

3. הדרכת רכזי מקצוע
הדרכת רכזי המקצוע חיונית להצלחת התהליך והיא חלק בלתי נפרד מתכנית העבודה שלנו. מטרת ההדרכות: מתן כלים לרכזי המקצוע בכדי לאפשר את העברתם למורים השונים ולהטמעת התהליך לכל אורך עמוד השדרה הפדגוגי של בית הספר.

4. רתימת חדר המורים
בנוסף להדרכת רכזי המקצוע, הצוות שלנו יסייע בחשיפת חדר המורים ליתרונות המעבר לספרי לימוד דיגיטליים. לא תמיד פשוט להניע מורים לשנות את שיטות הלימוד, תמיד יש מי שיתמוך במהלך ומי שיתנגד. חשוב למצוא את הכלים שמתאימים למורים, ולסייע להם להטמיע את השינוי. טיפוח המוטיבציה של המורים, תמיכה ועידוד הם שיפעלו לטובת הרחבת מעגל המשתמשים ולרתימת הצוות כולו לתהליך.

5. שיתוף פעולה עם הנהגת ההורים
צעד חשוב להצלחת המהלך הוא שיתוף פעולה עם הנהגת ההורים. בעזרת הידע המצטבר שלנו והיכרותנו עם המערכת נסייע, בשיתוף עם הנהלת בית הספר, ברתימת ההורים בכלל והנהגת הורים בפרט למהלך ולשיתוף פעולה.

והתוצאה? מעבר קל ופשוט של בית הספר לשימוש בספרי לימוד דיגיטליים.

Icons made by Freepik from www.flaticon.com is licensed by CC 3.0 BY

למידע נוסף ותאום פגישה